Sudenaz7777 Kızım 3 aylık antibiyotuk kulanıyor doktor tavsiyesi ile ancak ishal gibi sorunlar yaşıyoruz günde 15 20 kez sizce napayim
Alpingo Sudenaz7777 15-20 çok aşırı bence acil doktora gidin..su içir bebeğine oy kuzum bebimm biz 15 kez ishal olsak dayanamayız
Sudenaz7777 Alpingo gittik ve sivi kaybı varmış şuan 12 den beri hastanedeyiz o kadar da şu veriyorum anlamadım serumlu suan