Kızlar 38 günlük bebeğim var önceden göğüslerim acayip dolu olurdu akardı hatta şimdi yumuşacık süt yokmuş gibi bebeğim emiyor ama çok değil ,5-10 dk en fazla 15 dk ama ağlamıyor doymamış olsa ağlar birde ilk zamanlar kati yapıyordu şimdide ishal yapıyor normalmi tecrübeli anneler yorum yaparsa çok sevinirim 🥰🤲