Herkese iyi akşamlar bugün 3 ay 20 gunluguz.3.ay kontrolümüzde 6 kg olmuştuk(ayda bir kg civarı aliyordu)doğumundan sonra tam yarı yarıya büyümüş dedi doktor gayet normal dedi yani anne sütü alıyor şuan sadece. Evde kucağımıza alarak bizde kg takibi yapmaya çalışıyoruz sormak istediğim daha doğrusu aklıma takılan 20 günde 200 Gr almış çok az geldi belki evdeki tartıdan yanlış hesaplıyoruz dur bilemedim ama bı 10 gün daha bekleyip kontrolünde mi doktora sorsam yoksa doktoru arasam mi bu sebep yüzünden başıma gelen var mı bu durum?( Günde en az 4 -5 bez değiştiriyoruz.)