Merhabalar hanımlar 🌸
Çalışan bir anneyim ve kızımı ananesi büyütü şimdi iş dolayısıyla şehir dışında taşındık ve kızımı kreşe verdim. Kızım 34 aylık ve bu ikinci haftası her şey gayet güzel gidiyordu sabahları uyanır uyanmaz okula gidelim diyordu. Oryantasyon sürecini o kadar güzel atladık ki ben de öğretmenleri de çok şaşırdık bu kadar çabuk adapte olmasına, Kreşten de çok memnunum bu ilçenin en iyi kreşi kızımda öğretmenini ve arkadaşlarını çok sevdiğini söylüyordu ancak son iki gündür ben okula gitmek istemiyorum orada uyumak istemiyorum diye ağlamaya başladı dün ve gün kreşe bırakırken ağladı. Bu gün, gün içerisinde de ağlamaları olmuş bu akşamda uyurken ben okula gitmeyeceğim diye ağlamaya başladı ne yapacağımı ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kendimi çok çaresiz hissediyorum. Konu ile ilgili fikirlerinizi bekliyorum 🙏🏻