Eses92 Merhaba kizim 9 aylik bas cevresi 46,5. Yani ust sinirda. Bas cevresinin buyuk olmasi ile ilgili cok kotu seyler okudum dunden beri. Doktorumuz normal dedi ama asla kafamdan atamiyorum. Var mi beni rahatlatabilecek orneklerinix🙏🏻
Busilealp Eses92 Doktorunuz sorun görmediyse neden başka yerlerden araştırıyosunuz canım kendi doktorunuz bilgiyi vermiş ha şöyle olur çocuk nörolojisine gidersiniz gerekirse. Kafa büyüklüğü genetikte olur zaten bakarsanız o kafa yapısı farkı olur.
Nilguny Eses92 bizimde önden gitti hep baş ölçüsü bıngıldak kapanmadığı dönem ultrason çekildi bir sorun çıkmadı yinede bi beyin cerrahına görünelim dedik ve başakşehir devlette çocuk beyin cerrahi var oraya gittik doktor inceledi ve dediği şey eğer çocukda gözleri aşağıya kayma kusma iştahsızlık sürekli uyku hali yoksa bir problem yoktur takılmayın dedi ve babasına bakıp e babasına benzemiş zaten dedi 😀 içiniz rahat etmesi için bir görünün isterseniz ama genetikdir çok takılmayın.
Eses92 Busilealp baska doktorlarin bu olcu ile ultrasona yonlendirdigi oluyormus o sebeple doktorumun soyledigi beni rahatlatmadi
Busilealp Eses92 Benim bebeğimin başı da tam tersi küçüktü. Burda önemli kriterler var çocuğun gelişimi nasıl. Genetikte büyük başlı biri var mı Baş çevresi ne kadar doğdu. Bunlar önemli şimdi google neye baksan endişelenceksin emin ol. Bence çocuk nörolojisinden randevu alın o gerekli kontrolü yapar.
Eses92 Berentelli 3 aylikken kac cm di suan kac cm ve kac aylik yazabilir misiniz rica etsem ya da 9 aylikken kac cm di
Eses92 Busilealp cocugun gelisimi normal gozukuyor bana ve doktora gore . Norolojiye randevu almaya hic elim gitmiyor ☹️ Ablamin kizinin da alt sinirdaydi bas cevresi sizi de anliyorum o yuzden
Berentelli Eses92 ne demek rica ederim şuan 10 aylık olmak üzere hatta doktor eşime baktı seninde. Kafan buyuk dedi genetik sizde demisti Yeğenim bebekken onunda kafası büyük sorun olmadı şükür şuan 5 yaşında
Berentelli Eses92 Canım 9 Şubat’ta en son 44 cm bebeğimin baş çevresi haftayda on aylık olacak hemşireye sordum öyle dedi
Busilealp Eses92 Dediğim gibi eğer kendinizi rahat hissedecekseniz işin uzmanından korkmayın ki 😊 umarım güzel sonuçlar alırsınız.
Eses92 Berentelli annem de senin de basin buyuk diyor ama yani gozle ne kadar gorebilirsek cok anlamam boyle seylerden. O yuzden bilemiyorum genetik mi umarim oyledir
Eses92 Nilguny dedikleriniz yok cok sukur 🙏🏻 Hic icim gitmiyo doktora bunun icin ramdevu almaya nedense
Eses92 talula insallah bizim de genetiktir diycem vallahi koca kafa olmayi o kadar istiyorum ki suan 🥲