Anneler merhaba 🌸 Bebeğim 10 aylık. Toplasan 2-3 kere anneme bırakıp dışarı çıkmışımdır yada eşime 4-5 kere. Ama eve geldiğimde hani özler annesini bebek, benim ki hiç tepki vermiyo suratıma bakıyo sadece. Üzülüyorum beni sevmediğini düşünüyorum 🥺 Akşama kAdar sadece onunla ilgileniyorum, tv bile açmam o uyanıkken. Oyunlar oynarız, kitap okurum, severim, öperim, şarkı söylerim. Her gün dışarı çıkarmaya çalışırım. Neden böyle oluyo anlamıyorum ☹️