Tazzecikanneee beyazcicek olabilir canım ama eşimde bende kisayiz benim ailemde uzun var baya belki de o tarafa çekmiştir bilemiyecem
Tazzecikanneee Alabilgic3434 bana da öyle geldi ama hemşire normal dedi bana ☺️ Rabbim sizinkini de bağışlasın
Alabilgic3434 Tazzecikanneee saol canım ama aşağıdaki arkadaş doğru yazmış sağlık ocagıbdakiler ne doğru boy ölçüyorlar nede kiloyu doğru tartıyorlar biz her ay gidiyorduk çoçuk doktoruna onlar da baya sağlıklı doğru sonuçlar veriyor
Busilealp Tazzecikanneee Ebeler yanlış ölçüm yapabiliyor bir de doktoturunuz ölçsün çünkü boyu 1 yaş civarı çocuğunun uzun boylu olanı gibi.
Tazzecikanneee Busilealp aynen insaAllah bir daha ki ay kontrolümüz var o zaman net öğrenmiş olurum ☺️
Tazzecikanneee Alabilgic3434 aynen bana da çok uzun geldi hatta tekrar tekrar sordum normal dedi şaşırdım baya
merve_mevaa Tazzecikanneee ebe yanlış ölçmüş olabilir benim kızımın memlekette iki ebe ölçtü sağlıkocağındaki 11 aylıkken 84 cm dedi yanlış ölçmüş kızım şuan 20 aylık 85 cm
Tazzecikanneee merve_mevaa bence de yanlış çünkü bu kadar uzun olması bana çok anormal geldi Allah nasip ederse bir daha ki ay doktor kontrolümüz var o zaman daha net öğrenmiş olurum ☺️
Selin01- Evde metreniz varsa alın tekrar ölçün kendiniz net öğrenirsiniz büyük ihtimalle yanlış ölçmüş