Benim kızım bebekliginden beri aglayan bir bebek olmadi ama ağlamadan birden nefesini tutar morarirdi. Nadirde olsa o zaman alerjiden dedik bir de dediğim gibi sık olmadığından üzerine düşmedim. Bugün eline burun spreyi almış bende elinden aldım ve yine aynı oldu. Ne yapabilirim bu durum beni korkutuyor şimdiden öyle olucak diye hiç bir engel koyamıyorum