[silindi] aralarında 3 yaş 9 ay var. İkisini de aynı anda yedriyorum, büyük olan 5 yaşında zaten kendisi yiyor. Aynı saatte aynı odada uyuyorlar. Kız gece 2 defa uyanır abisi farketmez bile. Biz de sorun tam tersi, küçük büyüğü rahat bırakmıyor, oyuncağını almalar vurup kaçmalar filan. Abisi kardeşine kıyamadığı için bizim evde hep abi mağdur. Küçük kıza abine öyle yapma bak kızarım diyorum, abi hemen araya giriyor ama o daha bebek diye. Ben sevdim ya bu ikinci çocuk olayını, daha kolay büyüyor bence