Adababy off aynı dert bende de var 53 ile hamile kaldım 75 le doğuma girdim 7,8 ayda tekrar diyetle 53 e indim hala 53üm ama göbeğim aynı sünger bob gibi 😂 sarkık buruşuk mayalı hamur gibi 😭🥺 sırf bu göbek yüzünden elbise falan hiç giyemiyorum löp diye çıkıyor ortaya sürekli tayt yada kot pantolonla sıkıştırıp kamufle ediyorum anca, param olsa bir dk düşünmem gerdirirdim valla 🥳