Mihracs Anneler bebegim 6 aylik su an 3 gun kuralins uyarak bal kabagiyla basladim 3 4 kasik veriyorum ama versem baya baya yiyecek yemek istiyor anne sütü veriyorum onun haricinde sizler kahvaltiya ne zaman başladınız takipli oldugum bir doktor yok.
visnelikadin Biz biz biz aynı dediğiniz gibi 3 hafta oldu ne verirsem vereyim istemiyor başını çeviriyor ağlıyor çok kötü bir durum ne yapacağımı bilmiyorum
Mrssmuge Biz 5 buçuk aylık başladım ek gıdalara doktorumuz öyle uygun gördü bizimki de maşallah herşeyi yiyor 3 gün kuralına uydum şimdi kahvaltıya geçtik. Yavaş yavaş herşeyi doktorun önerdiği besinlere göre verirsen sorun kalmaz
Metiha Benim de aynı durum sebze verdiğimde yüzünü ekşitiyor ama muzu pekmezi bayıla bayıla yiyor çok moralim bozuluyor