NukleerBaslikliKiz o da olabilir. Yanında konuşulan bişey, tvde gördüğü bişey etkilemiş olabilir. Ya da gelişim süreciyle alakalı da olabilir. Okuduğum kadarıyla birçok kişi yaşamış. Umarım kısa sürede geçer. Bir de bebekler ilk duydukları ya da gördükleri bazı şeyleri korku olarak adlandırıyo. Kızım hiç olmadık bişeye bile korkuyorum diyodu. Zamanla robota da alışacaktır 😊