demirmommm yani 3 aylıkken kolik ağlamaları azalmaya başladı çünkü akşam 18.00da başlayıp gece yarılarına kadar ağlıyordu . 3.5-4 aylıkken gazı bitti . Yani tam anlamıyla gaz bitti diyemem bazen hala ara ara gazı oluyor . Ama ağlamalar kesildi 🙏 3. Aya bi girin çok rahat edersiniz inşallah 🙏 zaten 2-2,5 ayda faz sancıları zirve yapıyor diye biliyorum. O zamanlar çok araştırmıştım. Sağlıkla büyütün annelik zormuş amaben 4-5 aydan sonra tam anlamıyla anne olduğumu anladım . Öncesinde bebeğimle beraber çook ağlamışlığım var 🥰