Bebeğim 2 ay 13 günlük sürekli ağlıyor alerjiden şüphelendi doktoru diyet yapıyorum ama tam neye alerjisi olduğunu bilmediğim için faydalı olmuyor galiba.Çok gazlı bir bebek hep mızmız.Kucakta bile durmuyor bazen.Yemek yapmayı geçtim iki lokma yiyecek vaktim yok.Gündüz uyumuyor geceleri de kucağımda dalıyor sadece. düzelecek mi 3 aylık olunca biraz bi yerde oyalanacak mı uyuyacak mı ? Hep böyle ağlayacak gibi geliyor