Yunusemrecik 4 aylık olduk ve bir aya yakın saçlarım çok dökülmeye başladı.Doğumdan sonra normal diyorlar ama elimi saçıma her attığımda resmen avuç içi kadar saçlarım çıkıyor.
Ayess Yunusemrecik benim de aynıydı. Saçlarımın arası hala açık hatta. Yerine çıkar diyorlar da bilemiyorum. Saç dökülmesine karşı biyotinli şampuan da aldım. Çok fayda etmedi. Son dönemde biraz azalma oldu gibi ama şampuandan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Daha dökülecek saçım kalmadı bence 🤦♀️