Elif1070 18 aylık kız cocugum var bay bay hareketını yapamıyor ters yapıyor avuc içi kendıne bakacak sekılde yapıyor bır turlu duzeltemedım bırde hala konusmuyor tek anne dıyebılıyor bıraz arastırma yapınca korktum otızme yoruyorlar bıraz gelişimi gerıden gelıyor farkındayım zaten fızıkı olarakta cok ufak tefek fakat ters yapması kafama takıldı yapamaz anlarım ama ters yapmak neden basına gelen olan tecrubelıler varmıdır
ikizerkekannesi Elif1070 benim ikizlerimde öne arkaya sallardı yana sallamazdı 2021 ay civarı tam yaptılar ama ben ellerini tutup yana sallaya sallaya öğrendiler
Elif1070 ikizerkekannesi ben ikizerkekannesi cok ugrasıyorum bende sureklı ellerımle yaptırmaya çalışıyorum
Elfelif İlk öğrendiği zaman öyle yapmıştı oğlum sonradan düzeltti. Yeni mi öğrendi uzun zamandır mı yapıyor? Gelişiminde gerilik varsa bu aylar çok kıymetli, önemli, ekran varsa kesin, daha fazla ilgilenin, uzman görüşü alın mutlaka naçizane tavsiyem.
Elif1070 Elfelif Elfelif ıkı aydır böyle yapıyor zaten 15 aylıktan bu yana ekranı kestım öncesınde malesef maruz kaldı 8 aylıkken oturdu desteksız 13 aylıkken yurudu şimdi motor becerıleri iyi ama taklit konusma felan bu sefer gerı kaldı
Elfelif Elif1070 inşallah zamanla gelişimi hızlanır. Stresli olmamaya çalışın keyifli vakit geçirin 🌸
Barlasb10 Benim oğlumda tersten yapıyor hatta işaret ve baş parmağını kullanmıyor hiç yüzük parmağıyla dokunuyor her şeye doktoru ters bay bay da yüzük parmağını kullanmasını da normal buluyor zamanla alışıcaklardır
Elif1070 Amin 🙏 çocugumun en guzel zamanlarını stresli depresıf gecırıyprum bu yuzden cocugun her hareketınden bir sorun bi anlam çıkarmaya başladım en kötüsüde kıyas yapıyorum diğer bebeklerle