Merhaba hanımlar, bebeğim iki ay üç günlük. Gazlı bir bebek ve laktoz intoleransı var. Emziriyorum fakat sütümün yetmediği durumlarda veya dışarı çıkmam gereken durumlarda mama veriyorum. Siz hangi mamayı önerirsiniz veya bebeği aynı durumda olanlar hangi mamayı kullanıyor?