Raziyenu44 çocuklar annelerine nazlanıyorlar gerçekten. Ben asla yemek yediremezdim. Aşırı zayıf oğlum. İnanın siz birşey yapmayın anneniz açmasın bir yolunu bulur yedirmek için. Atıyorum sabah kahvaltısını açmadığı için yapmadı diyelim öğlene mutlaka acıkacak ve kendisi yemek isteyecek gözü çizgi film falan görmeyecek. Öyle etkisi oldu ki kaşıkla çatalla yiyor düşünün artık 😊 bazen bir öğün atlamak büyük değişimlere sebep oluyor.