Sultanyldzz Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık sürekli emmek istiyor sütüm yetmediği için mama da veriyorum aç olmadığına eminim 2 dk bir iş yapamıyorum sürekli göğüsümde bu durumu yaşayan var mı bide emzik önerisi alabilir miyim emzik çare diyorlar
MinnakAras Sultanyldzz sütün vardır canım o aylarda hep öyle oluyorlar bebek kendini anne karnında şansını için sürekli emmek istiyor çünkü sadece emmeyi biliyor şuan anla geçiyor biraz zorlu bi süreç ama emin ol geçiyor bırak işlet hallolur bi şekilde ama o zamanları geri gelmiyor 😊
Nimetdogann İlk üç ay bebek annenin yaka iğnesidir yani sadece acıktığı için değil kendini güvende hissetmek için göğsünüzde kalıyor
Sultanyldzz Nimetdogann doğru bu durum hoşuma da gitmiyor değil de aşırı derecede emmek istiyor sezeryan oldum dikişlerim ağriyor o kadar uzun süre kalıyor 😂
Sultanyldzz Bibs kullananlar başka tutmuyor diyorlar ama bebeğim çok az tutu yani alışmamıştır herhalde
Sultanyldzz YigtnAnnesi mama da içse 2 dk da olsa gögüsüme alıyorum öyle uyuyor valla bacım gece gündüz fark etmiyor
Sultanyldzz MinnakAras doğru diyorsun ama istiyorum kucağımda biraz dursun öyle kalalım biraz öpeyim kokliyim 😂
Nillitosunannesi Belki atak haftasındadır. 8.haftada bir atak var. Öyle zamanlarda da bebekler sürekli meme istiyor.
Sultanyldzz Nillitosunannesi en baştan böyle emzik vermeyi düşünüyorum da tutmuyor yeni emzik sipariş verdim inşallah tutar
Sultanyldzz Yldz4747 tabi emmesi normal ama uyanık olduğu 3 4 saate hiç bırakmak istetmiyor sürekli kusuyor bide
Yanakkizim Sultanyldzz emzik de aciktiriyir kuzum ya bnde veriyorum boş su yapıyor ağzına sadece rahat etmek için verebilir sin
Sultanyldzz Yanakkizim fazla vermeyi düşünmüyorum zaten canım banyo bile yapamıyorum bebek ağladığı gibi yanında olmam lazım ara ara işim olduğunda vermek istiyorum biraz oyalansın diye emzik tavsiye eder misin canım
Efna Sultanyldzz ay nolur emsin bırakın. Benim ki emsin diye herşeyi bı kenara atarım ama emmiyor.onun o ilk ay emdiği anları hatırlıyorum. Sürekli isterdi ağzı açık kuş gibiydi. Sonra emzik verdim kuzum emmeyi onunla tatmin etti . Beni emmedi çok. Şimdi dört aylık zar zor emziriyorum. Hergun bı mücadeleyle geçiyor. Biraz sabredin üç ayından sonra kendi zaten çok istemez dikkati başka şeylere kayar. Kuzucuk emsin bol bol
Sultanyldzz Efna tabi çok emmesi çok güzel birşey ama şu da var sonuçta insanın işi oluyor lavaboya gitmek banyo yapmak evi toparlayıp temizlemek o yarım saat dursa süper olur yoksa emzirmek mükemmel bir duygu
glsma06 Sultanyldzz bunu gorunce bebegimin o zamanlarini ozluyorum ya 3 aydan sonra meme reddi ile savasan bir anne olarak 5. Aydan selamlar canim o zamanlar benim oglum da oyleydi keske oyle olsa