Tuana218893 Bebeğim 11 buçuk aylık bebelac 2 yi 6 aydan beri veriyorum 6.aydan itibaren yaziyor nerden biliyim off çok morelim bozuk . 6 9 ay niye yazmıyorlar niye😡😔 ıns bisy olmaz
Tuana218893 kirmizibasliklikiz_ vitaminleri eksik gelebilir sonuçta mesela kaç num bilmiyorum balık yağı falan ekleniyo Bissuru vitamin mineral var boşuna numaralandirmamislardir heralde
kirmizibasliklikiz_ Tuana218893 he baktim bebelac 6 9mus bebelac gold 6 12. Besin degerleri fark eder ama cocuga bir sey yapacagini sanmiyorum 😁
Merveensarelisa Tuana218893 ablam da bilmeden sekiz aya kdar 1 numara vermiş bı sorun olmadı sıkma canını
Tuana218893 kirmizibasliklikiz_ bebelac gold bnmkide 6 12 mi . Bebek zehirlenmicek zaten hanimefendi 🤦♀️ vitamini eksik gelebilir o acıdan dedim
Deletedmom5284 Bende veriyorum bulamayınca hatta 1 numara bile veriyorum, her zaman olmuyor stok yapıyorlar bazen, kızım 19 aylık
Tuana218893 bal_kizin_annesii gold canım doğru veriyormusum. Meşgul ettim kusura bakmayın ama öğrenmiş oldum
bal_kizin_annesii Tuana218893 evet bnde az önce baktım da 1 yaşına kadar 2 numaraymış onun için sormuştum 😂