Kızlar selam, ilk 6 ay sadece anne sütü içti bebeğim. Şu an 8 aylık olduk. Ek gıda yiyor hiçbir sıkıntımız yok. Fakat son 1-2 haftada sütüm aşırı azaldı :( Çalıştığım için sağıp bırakıyordum. Tek göğsümden 120-130 cl çıkarken şu an 50 zor çıkıyor. Göğüslerim asla dolu dolu olmuyor sönük gibi. Tamamen bitmesinden korkuyorum 🥺 Acaba artar mı süt, var mı tavsiyeleriniz? :(