arkadaşlar ben esit agirlikciyim işletme okudum su an bir isim var ama ben hep hayalim olan hukuk fakultesine girmeyi ilk ve son kez denemek istiyorum o donemler bir suru nedenden dolayi bu bolime gitmek zorunda kalmistim 2012 de liseden mezun oldum dolayisi ile cok da uzak kaldim sınavlar hakkinda su an internette cok bilgi yer aliyo kafam karisti acikcasi bilenler yardimci olabilir mi hangi sinavlara basvuru yapmam gerekiyor su an oturum icin bir de lisans kpss konulari haric sınavda hangi derslerden sorumluyuz edebiyat+mat2 var biliyorum baska neler vardı yardimci olabilir misiniz