Kizlar 9 aylik ikizlerim var ikizlerimden biri hic emmedi doğduğu andan itibaren asla memeyi kabul ettiremedim diğer bebegim emdi ve tek gogsumu aldi diğer gogsumude bir türlü kabul ettiremedim tek gogusle bebegimin birini gunde 1 defa 120 cc anne sütü sagarak ek formul mamayla besledim emen bebegim 4 aylıkken biberonu reddetti problem etmedim emsin dedim simdide sütüm yetmiyor ek gıdaya geçtik ama onunlada oynuyo yemiyor tekrar biberona nasil alistiririm bebeğimi surekli ağlıyor huysuzluk yapıyor doymuyor kendimi çok çaresiz hissediyorum ve çok yoruldum surekli ağlaması ve surekli memede olma isteğinden iki tane bebegim var bu denli bağımlı olması diğer bebegimle ilgilenmemi etkiliyor