Hilalderin Merhaba hanimlar .40 gunluk bebegim var dogdugundan beri gaz sancimiz vardi doktor onerisi ile sab simplex ve biogai kullaniyoruz.Ilk 10 gun etki etmemisti bu damlalar ama simdi cok sukur etki etti rahat uyuyor tam anlamiyla kesmesede gazı yinede buyuk oranda azaldi..Damlalarim bitmek uzere o yuzden bugun eşime bitince yine aliriz dedim o da karşı cikti hep damlayla mi olacak bu iş diye bagirsaklari tembellisirmis falan filan yaklasik 10 gun gidecek damlamiz kaldi .Sorum şu ki bittikten kullanmasam artik eskiye dönuş olur mu ?Birde biogayiyi ne kadar sure kullanmamis lazin yani her zaman mi?
Hsyn9Karan Hilalderin canım bizde BioGaia kullandım oğlum çok gazlı bebek 4 aylık olacaz damla bitti almadık geçti diye oysaki 3 gündür resmen krize giriyor doktora görünüp tekrar damlaya baslayacm çünkü böyle olmuyor aşırı ağlıyor çığlık çığlığa
visneli_turtam Hilalderin bio gaia 6 aya kadar kullanmak gerekiyormuş, bağırsaklari düzenliyor o ,ama sab simplex gazı bitene kadar,bende bu 2 ilaci kullanıyorum, ve memnunum
DurununAnnesi- Hilalderin biogaiya zaten bağırsak düzenleyici bir damla ve zararı yok benim bebeğimde 4 aylık oluncaya kadar kullandık. Zaten her bebekte gaz oluyo sadece kimisinde daha fazla… oda sancısını azaltıyor tembelleşme gibi bir durum olmaz yani kullanın
Hilalderin Hsyn9Karan yaaaa😪😪Allahim şifa versin cnm beninki daha 40 li demek ki kullanmasam benimkide oyle olcak 😪😪😔
Hilalderin visneli_turtam aynen cnm bende memnhn kaldim ama işte eşim izin vermiyor kendiliginden geçsin istiyor ama heralde krize girince anlicak bu damlalarin fayda ettigini o zaman almak zorunda kalcak
Cik Hilalderin yaaa sab a alıştırmasam mı acaba bende yeni başlamıştım biogaiyi bir haftadır kullnıyorum ek yajına sab almıştım bıraksam mı tembellik yapıyorsa zaten 2 aya kadar damlasız geldik bişekilde
Mavis34 Hilalderin Benim 4 ay 10 günlük biogai hala devam ediyorum sab 3bucuk aylıkken bıraktım şimdi nadiren sancısı olursa veriyorum ama biogai vetmezs3m kakasiniyapamiyor çok huzursuz oluyor diye devam ediyorum
Hsyn9Karan Hilalderin 1 bardak suyu kaynatın içine 1 tatlı kaşığı tane kimyon ve bıtane küp sejer atıp 5 dk kaynatın hem siz tüketin hemde bebeğinize 2 damla verin bende azda olsa onunda etkisini gördüm
Bibebebi Hilalderin 3-3,5 ay kullanmanız sizin akıl sağlığınız ve bebişin rahatı açısından faydalı olur. Probiyotiği düzenli verip sab simplexi sancılandığında verebilirsiniz yani ben öyle yapıyordum🙏🏻
Meleklianne Ben biogai ve nurse harvey’s kullanıyorum daha 5 gün oldu baslayalı ama bırazda olsa etkısını gordum şükür 3 ay bıtene kadar kullanıcam suan 1 ay 6 günlük
delirmeceler Hilalderin ben bunlar dışında zinco metsil nurse harvey bifidrops da kullandım sab simplex kabız yaptığı için bırakmıştım ve 5.ci ayda yeni bıraktık
Yigitsvlm delirmeceler sab simplex kabız mı yaptı benim bebeğim tam tersi günde bir defa bilemedin iki defa kaka yapan bebek ⅚ kere yaptı ilk verdiğim gün üç kere vermiştim günde ikiye düşürdüm şimdi
delirmeceler Yigitsvlm çok güzel sab yan etkisinde kabızlık var biz malesef buna denk geldik size yaraması çok iyi olmuş zaten deneyerek buluyoruz herşeyi mamayı gaz ilaçlarını
Esra26 Hilalderin biogaia’yı 5 ay kullandık. Sap simplex’i 3. Ayda bıraktık. Sap simplex başlarda etki ediyor gibiydi ama zamanla pek etki etmediğini düşündüm. Yine de vermeye devam ettim daha kötü olursa diye, bu arada relactaz ve nurse harveys denedik. Tüm bunları düşündüğümde en iyi gelenin zaman olduğunu düşünüyorum ☺️