“Canimiz Annelerimiz;
Sizlerden coook sayıda; “ Hadi artık bizi buluşturun.” içerikli mesajlar aldık, alıyoruz ve evet hiçbirine kayıtsız kalmadık, hepsini okuduk, aramizda değerlendirdik, sonra da “Neden olmasın hadi organize edelim!!” dedik:) İlk olarak sahilde bebek arabaları ile keyifli bir yürüyüş ve devamında da uzman bir konuk ile açık havada güzel bir söyleşi planlayalım istiyoruz. Çoğunluk için uygunsa bu etkinliğimizi haftaiçi yapabiliriz. Bu arada etkinliğimizin koordinatör annesi de sevgili Gizem (@safirkozalak). Bu süreçte forumda sizlerle bizim için Gizem iletişimde olacak ve biz de hızlıca organize olup sizi buluşturmaya çalışacağız:)
Biz yürüyüş alanı olarak Caddebostan sahilini düşündük farklı önerileriniz var ise paylaşırsanız bundan memnuniyet duyarız. Etkinlik de şunlar da olsun bunlar da yapılsın dediklerinizi de hadi hemen bu yazının altına ekleyin birlikte planlamaya başlayalım😍