Merhaba 4 bucuk aylık bebeğim var. Uyurken aşırı sıcrıyor sankı bır yerden dusecekmıs gıbı. Bugünde bir huzursuzluğu var çözemedim ağlıyor ıhlıyor bıraz calpol verdim ateşi var gibiydi. Az once kaynatam geldi siyah giymişti biraz aşırı prfüm kokuyordu bı anda oğlumu kucağına aldığı gibi oğlum cığlık atarak aplamaya basladı ama anlatamam böyle ben aklımı kaybettım sandım. Zar zor sakinleşti bu ayda normal mi uoksa baska bır sıkıntısı mı var acaba 🥺🥺