Kızlar bebeğim 2 aylık zatürre ve karma aşılarını oldu 2. Doz olanını ateşi 37.8 ılık duş aldırdık hemşire duş aldırabilirsiniz dedi ama doğru mu sizce duştan sonra ağlama krizine girdi acaba aşı yerleri mi ağrıdı 🥺 birde calpol kaç saat arayla veriliyor