frambuaz tabii öyle ama kıyaslayıncada üzülüyor insan hemde boş yere🥴 benim miniğime herkes çok kilolu diyor obez olucak diyor inşallah eritir kilosunu bu böyle olmaZ diyor kalçası iri erkek çocuk kalçalı olmaz diyor diyor da diyor 🙊 doktorumda anne sütü aldığı için bi problem yok diyor önemli olanda doktorumun yada hemşiremin be dediği 😻