minnakimm öncelikle her bebeğin gelişimi farklı kimi ayında kimi geriden gelebilir. Kızımın göz takibi gayet iyi, gülüyori, biz konuşunca sesler çıkarıyor, yüzüstü aktivite 5-6 dk yapıyor sonra yoruluyor, daha ufaktan ellerini tuttuğumda kaldırmaya başladım ama kendi çekmiyor hala. Misal kucağımda eğimli yatarken kendini kaldırıyor, birşeyleri eline tutturunca tutuyor ufaktan kendi de tutmaya başladı. Adımlama hareketi yok henüz ama parmak ucunda basıyor. 4.ay dolsun o zaman yavastan oturturum şimdi eğimli duruyor kucağımda.