Elife_unal onemli olan saglıklı olması der gecerim boyle durumda ben. İlk bebeğim hep cok zayıf buyudu oyle zayıftı ki görenler yemiyor mu diyordu hala da oyle ama cok saglıklı sukur ve de cok guzel yer. Oglum 3550 dogdu suan 6,bucuk aylık 7 kilo. Kilo alımı cok az hatta yok denecek kadar az takipliyiz bazı sıkıntıları oldugu için inan gozle gordugum sıkıntılar olmasa takılmam kilosuna bence siz de takılmayın derim saglık problemi yoksa