Kevseryldz Kızımın iki gündür ateşi yükseliyordu bugün kan tahlilinde crp si 97 çıktı. Yarın sabah Dr a göstereceğiz. Başına gelen var mı? Hastaneye mi yatış yapılıyor ?
Deletedmom0099 Kevseryldz 60 çıktığında antibiyotik tedavisi gördü kızım ama 90 olmadı hiç onu bilmiyorum geçmiş olsun 🌸 sabahı beklemeyin şimdi hastaneye gidin bence
Mimozacicegim Kevseryldz Çok yüksek çıkmış enfeksiyon. Kuzenimin kızı o sonuçla hastanede yattı. Acilen bir doktora götürün bence