Xlement 13 gunluk oglum var asırı uyuyor sarılıgı yok cok sukur ama korktum acaba normal mı? Uyandırmakta zorluk cekıyorum aunı durumu yasayan var mı?
ozgeefem Xlement canım sarılık olmuş olabilir emmek için uyanıyor mu saat başı ya da 2 saatte bir falan
Tosbik_berram Eğer sarılığı yoksa normal annesi 40′ı çıkana kadar öyle olur bu günlerini değerlendir,😅 ama sakın beslenmesini ihmal etme uyuyor diye uynadırmamazlık yapma sakına yoksa sarılık olur, açlıktan kan şekeri düşer hiç uyanmaz canım
ozgeefem Xlement uyandırıyorsan uyanıyorsa ve emiyorsa sorun yoktur Allahın izniyle. 40 ı çıkana kadar sürekli uyur bebekler. Yeni dünyaya adapte olmak için zamana ihtiyacı var annesi büyüdükçe de nasıl uyucak bi çocuk derdine düşüyoruz hiç ayarları yok bu miniklerin. Rabbim hayırlı etsin bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏
Elifkskl Xlement bi doktora götür istersen genelde sarılığı olan bebekler uyur fark etmemiş ola bilirsin kanında bakılması gerek
birmelekannesi2 Xlement 4 saat cok fazla kuzum bir yada en fazla iki saatte bir kalkması lazım emzırmen lazım
Birprenscik Xlement canım emiyorsa endişe etme benim oğlum memeyi reddettiğinde doğduktan sonra aşırı uyuyordu kayınvalidemle uyandıramoyırduk en sonunda sarılık oldu şimdide uyuyor gece çok şükür ama iyi sıkıntısı yok
Elife_unal Xlement ee tabi normal daha 13 günlük yarım saatte bi uyandır uyanmıyorsa topuğunu hafif sık canı yanabilir ama yapacak bşy yok uyudukça sarılığı olabilir
Handee16 Xlement canım benim bebeğimde yeni doğduğunda çok uyuyordu doktora götürmüştük emmediğinden dolayı kan şekeri düşmüş sarılığı yükselmişti. Vücut rengine dikkat et sarımsı rengi varsa çocuğun hemen götürün bence. Rabbim şifa versin 🤲
Xlement giresun banada ılk ıkı hafta da olur sarılık dedı. Benek olunca ınsan ne kadar hassas oluyormus😣