Yoncaaaa1 Çoklu besin alerhimiz var. Doktor klaire labs yazdı ama mama yada ek gıda almıyor nasıl verecem çocuğa şaşırdım kullanan var mı? Nasıl kullandınız? İyi geldi mi bebeğinize? Üzerinde 4 yaş üstü yazıyor. Toz olanından vermiş doktor