Erva-hifa Merhaba kizlar kanal tedavisi ve dolgu yapildi disime bebegimi emziriyorm uyusturmak icin jetokain kullandi doktor sute gecer mi kac saat sonra emzirmeliyim acaba bileniniz ayni durumu yasayaniniz var mi
Sanyamm Erva-hifa bisey olmaz sütünü dökmeye gerek yok ben her hafta setansli giitm hata kızımda jendimle götürüyorum emziriyordum
Aselimmm3434 Erva-hifa dün gittim daha dişçiye ve çocuk doktoruna sordum 4 saat emzirme desi sagip dokmene gerek yok
SeninAnnenBirMelektiYavrm Erva-hifa doktorun bilgi vermesi gerekiyordu aslında. Bir kere sağıp atmaniz yeterlidir diye düşünüyorum
Erva-hifa SeninAnnenBirMelektiYavrm doktor gerek yok direk emzirebilirsin dedi ama icim rahat etmezdi oyle yapsaydim
Kbrgnca Yakın zamanda dolgu yaptırdım hekime emzirdiğimi de söyledim. Sağmana gerek yok direkt emzirebilirsin dedi. İlacı ona göre veriyorlar. Bir problem olmadı
Tazeanne0134 Erva-hifa valla ben dra özellikle sordum bişe olur mu diye 3 kere gittim her gitmeme sordum bişe olmaz dedi o zaman oğlum 1 yaşını yeni bitirmişti