Kızlar erken doğum yaptığım için ve göğüs ucum olmadığı için bebeğim emmedi sütüm geç geldi makina ile sagdim verdim oda tamamen kesti 1 aydır hiç süt yok çok istiyorum tekrar sağım yapmak süt vermek ama gelmiyor geri gelir mi gelmesi için ne önerirsiniz