Merhabalar hanımlar, bebeğim yarın tam 2 aylık olacak. Hala eline eldiven takıyorum, bazen çorap takıyorum. Artık takmayayım keşfetmeye başlasın, elleri de hava alsın istiyorum ama birden yüzünü çizer diye korkuyorum. Bazen öyle bir atıyor ki elini yüzüne, yani eldiven olmasa diyorum gittii göz gözünü yırtacak. 😅 Tırnaklarını kesiyorum elbette ama yine de bir cesaret edemiyorum çıkarmaya. Siz ne zaman çıkardınız eldivenleri?