Anne888 7 aylık oğlum şu anda omlet, krep, köfte hepsini yiyor. Dişi de henüz minicik çıktı. Ama çiğneme refleksi var artık onların. Ben hiç blender kullanmadım. Yumurta sarısını dahi küçük parçalar halinde verdim. Bence yavaştan deneyin, bebeğinize ve kendinize güvenip sakin ama tetikte olun başarırsınız💙