Arkadaşlar bebeğim 4 günlük kakasını çok yapıyor ve ishal şeklinde her emzirmeden Sonra yapıyor dolu dolu değil gaz cikarip yapıyor yani normal midir acaba ? Birde hafif sarılık var dedi doktor tedavi gerektirmez dedi ilerlemesi için neler yapabilirim