UmmNasuh 2 ay arayla hiç kanamam kesilmedi doktora gittim geçen ay emzirme döneminde bu cok normal bazen 3 ay bile adet olmayabilirsin dedi evet kizimda adet sancilariyla öğrendim hamileliğimi ama zannetmiyorum hayırlısı kızım çok küçük 8 aylik henüz herşeyin hayirlisi istemiyorum ama nasipte varsa