Bebeğim 4 ay 21 günlük son 1 haftadır hiç görmediğim bi durumla karşı karşıyayım. Bi anda sinirlenip çığlık çığlığa bağırıyor ve elleri ile üstünü çekiyor öfkeli bi şekilde. Bi kaç kere eşim ile bağırarak kavga ettik ne yazık ki buna şahit oldu hatta eşim sinirlenip bardak kırmıştı. Şimdi bunu düşünüyorum acaba o yaptığımız tartışmalardan mı etkilendi de böyle öfkeli çığlık atmaya başladı. Eğer öyle ise bile bu durumun üstesinden nasıl gelebilirim onu böyle görünce çok üzülüyorum ve vicdan azabı çekiyorum.