Meryrel büyük ihtimalle 4.ay atağına girmiştir meme reddi yaşıyo. Mama vermeyin sütünüz varsa yoksa sütünüz azalır emzirmezseniz.biberon hiç vermeyin iyice meme reddi yapar. Genelde uykuluyken emzirmeye çalışın ya da yeni uyandığında. Farklı pozisyonlarda emzirin, ten tene temas ve beraber duş almak iyi geliyomuş. Hiç emmezse kaşık biberonla falan sütünüzü sağıp verin ve sütünğz azalması diye düzenli sağın. Birqz zor bi durum sabır gerekiyo ama geçicidir inşallah. Ben 2.aya doğru yaşadım 1 ay sürdü