Ayseguler1479 İyi günler kizlar 2 ay 15 günlük kızım gündüzleri karnı normal akşamları şişlik oluyor kurbağa gibi aynı yumuşak bir şişlik gaz diye tahmin ediyorum ama farklı birşeyde olabilir mi acaba