Kafayı yemek üzereyim 24 saattir uykusuzum onu da geçtim, çocuklarım düzelmiyor anlamıyorum neden ya kardan kıştan kurtulalım diye izmire geldik burda hergün hergün salya sümük, ateşler burun akıntısı mübarek hergün hastalar ya🤦🏻♀️ 15 gün önce omicron yeni vaka virüsüne yakalandık onun öncesi 2 ay önce bir üşüttü küçük oğlan ciğerden öksürükler sürekli bildiğiniz 2 ay cekti, düzeldi derken yine yine hasta oldu. 3,5 yaş oğlum kreşe gidiyor oda aynı kreşten hastalanıp eve geliyor bizde hastalanıyoruz bizde sürekli hastayız. Bağışıklık yok, sınıfındaki çocuklara bakıyorum turp gibi mübarek, benim çocuklar üfleseniz hasta, rüzgar yanından geçse hasta. Kafam şuan davul gibi uyumadım dinlemedim, küçük oğlan 24 saatte 6 saat ya uyudu ya uyumadı. Az önce emzirdim uyur dedim ya anacım yok emiyor ateşler içinde yanıyor, bir öksürük geliyor uyanıyor Aglıyor. Bacılar şöyle eczaneye gidip alacağım bitkisel bişiler önerin bana, carpol, pedifen dönüşümlü veriyorum etkisi 0. Virüs desem yeni atlattık sayılır. Geceli gündüzlü ateşliler 2 çocuğumda durmuyor bitmiyor. Ateş. Ciğerden öksürüyor hemde böyle derinden derinden öksürüyorlar. Balgam var zor atıyor ara ara küçük oğlan. Sihirli değnek olsada iyileşseler bir anda nolurdu 🤧