Hanımlar reglim üç gün gecikti gecikmeden önce hamile olduğumdan şüphelenmiştim ama gecikmesini bekledim bugün miratech erken gebelik testi aldım pozitif çıktı bu test hakkında tecrübesi olan varmı güvenebilirmiyim bu teste bilgisi olan lütfen yazsın