Seymanur9 bende koyuyorum 2 3 bulaşık ta çöp kovasini 😂 kızımdan önce her hafta mutfak dolabı iç dış silip tezgahtaki yağlık Ocak demiri gözleri kettle min üst kısmı (ki cifleyip makinaya atınca çok güzel parliyo🤭) kasikligim falan hepsini atardım 😂 hala da yapmaya çalışıyorum tabi ama düzenli şekilde degil su an kızımdan dolayı ama çöp kovasini halen atıyorum zaten devamlı attığım için dibi tertemiz 5 yıldır hiç kararmadi 😎