Egeismom Merhaba kızlar, bebeğim çok üstünü açıyor artık uyku tulumuna geçmemiz gerekiyor geç bile kaldık. Evimiz genelde 21/24 derece arasında değişiyor Lc waikinin 1.6 togluk mu 2.5 togluk tulumunu mu almalıyım? Üstüne bişey örtmeden üşüyüp terlemeyeceği hangisi
PurpleTail Egeismom 1,6 kullanıyoruz biz evimiz genelde 21-22 derece. İçine sadece zıbın giydiriyorum.
Gkyz27 Egeismom canım ben owlinin 0.5 tog olanını aldım ama yine de altta patikli pijama üstede zıbın ve uzun kollu bir tişört giydirmeden yatıramıyorum. Bazen üstünü bile örtüyorum ince bir örtüyle. Bana bakma tabii sen ben doğru bir şey yapmıyorum ama kolları içerde durmayı sevmiyor. Çıkardığım için açık yerlerden hava alır diye düşünüyorum bu durumu aşmam lazım 🙄❤️
Kimkibu Egeismom lcw 1.7 kullandık bütün kış içine çok ince pijama giydirdim mis be terkedi ne üşüdü bizimde 22 24 derece arasu evimiz hic sorun yaşamadık diğeri bende bakmıstım cok kalın gelmişti 2.5 olan
Egeismom Deletedmom0099 sadece zıbın giydirmek istiyorum içine kat kat giyinmeyi sevmeyen bi bebek birde ayakları açık olacak 2.5 mu almalıyım
Egeismom Gkyz27 benim oğlum kat kat giyinmeyi hiç sevmiyor üstünü de tekmeleyip açıyor içine zıbın giydirip sadece tulumla yatırmam gerekecek bazen ev 21 oluyor bazen 23 24 bilemedim bende 😅
Bebegimm1 Egeismom 1.6 alin mesela eviniz 23 24 oldugunda inceltebilirsiniz ama 2.5 tog da oyle bir sey yapamazsiniz cok kalin eviniz 23 u bulsa terler kullanamazsiniz evin derecesini dusuk kullanip 2.5 alin yada 1.6 🤷🏻♀️
Egeismom Bebegimm1 bizim eviniz genelde 23-24 gibi ama kayınvalidem de kalıyoruz bazen orası 21/22 derece o zaman 1.6 alsam kendi evimde sadece zıbınla kayınvalidem de içine ince pijama ile mi yatırmalıyım? Bir de ayaksız tulum
iki_prens_annesi_ Egeismom şöyle söliyim sert kışı gectik kış olsa 2.5 derdim ama yaz geliyor 1.6 yetrli olur bence hemen buyuyolar zaten
Nurmom Egeismom tavsiyem 2.5 tog almamanız. Ben aldım oğluma aşırı terletiyordu. 2.5 tığ olanı ikinci el olarak satıp 1.6 tog aldım. İçine zibiniyla yatırıp üstünude ortuyorum. Aşırı soğuklarda içine ince pijama giydirdim. Böyle daha kullanışlı oldu.
Deletedmom0099 Egeismom ayakları açık alın. ayaklılar 1-2 ay sonra olmamaya başlıyor çünkü sadece zıbın giydirmek istiyorsanız 2,5 evet ama ben yine de 1,6yı tavsiye ederim pijamayla. 2,5 bazen yine de kalın gelebiliyor
Kimkibu Egeismom etiletinde derecenize göre o şekilde giydirebilirsiniz yazıyordu ama ben yinede bisiler giydirdim
kirmizibasliklikiz_ Egeismom 1.6 tog aldim evimiz 25 26 derece oldugunda zibinla yatiriyorum 23 24 derece oldugunda pijama ile yatiriyorum
Egeismom kirmizibasliklikiz_ bu daha mantıklı geldi . Peki pijama ile yatırdığınızda da içinde zıbın oluyor mu uzun kollu?
Egeismom Deletedmom0099 bende bu yüzden kararsız kaldım oğlum kat kat giyinmekten hiç hoşlanmıyor bıraksam çıplak duracak.kısa kollu zıbınla giydirmeyi düşünüyordum
Bebegimm1 Egeismom bir beden buyuk alin ayaklarina kadar kapanir.ince alip icine giydirme şansiniz var ama kalinda oyle bir durum yok malesef onu kullanmak icinde evin isisini dusurmek gerekiyor
iki_prens_annesi_ Egeismom yazın elyafli terletir baya yazın normal uzun kollu bi tulum bile yeterli olur
kirmizibasliklikiz_ Egeismom ben uzun kollu zibin giydirmiyorum hep kisa kollu her zamanda zibinlari olur terlemeleri olmuyor. Terleyecek gibi olursa ona gore ince kalin ayarliyorum kullandikca ogreniyorsunuz merak etmeyin bende ilk alirken tedirgin almistim 😁