Yasem12 Kolik bebeği olan anneler neler yapıyorsunuz sakinleştirmek için çok fazla gazı oluyor gaz sancısı var neler yapabilirim
Ebruu67 Yasem12 rezene kimyon iciyorum Bio gai ve nurse harveys colex surubunu kullaniyoruz.Beyaz gurultu aciyorum. Kucakta gezdiriyoruz. Sizinki nekadar
Meryem09 Yasem12 ahhh kolik ahhh kolik 3 ay çektim rezene çayı icirdim zinco bio gai ve nurse kullandım beyaz gürültü bizde tesir etmedi aspiratör sesi ve 😁😁😁 ferdi tayfur şarkıları iyi geliyordu 3.ayda bıçak keser gibi kesildi
Kimkibu Yasem12 biz atlattık şükür Allah yardımcınız olsun demek istedim.. sabredin hersey cok güzel olacak
Ebruu67 Meryem09 3.ayi bekliyorum.12 martta 3 aylik.olcagiz. insallah gecer bizimde surekli mizmiz ya oyalanmiyor pek
Meryem09 Ebruu67 6 aya kadar gidebilir biliyorsunuzdur inşallah 3.ayda sizinde biter o 3 ay omrumden ömür bitirdi