Zehrayrr Merhaba hanımlar yaklaşık 2 3 gün önce evolvia yı dememek istedik aldık ama kokusu bir tuhaf bebeğim sevdi ama ben mamayı hazırlarken kokuyor tarihinde de baktım 8 ay var acaba kullanan varsa yazabilir mi her mama da mi koku var
Yagizmomss Zehrayrr bende bu mamayı denemek istiyorum hangi mamadan geçtiniz acaba içeriği çok temiz değil galiba ama hangi mamanın temiz ki hipp combiotic biraz daha iyi ama onuda bebeğim yemedi
Mehtap038 Zehrayrr evolvıa ac kullandık cnm kızım reflu kustugunda cok kotu kokuyodu eksı eksı.balık yemış gıbı.cok ıyı gelmıstı bıze ama kokusuna dayanamadıgım ıcın almadım bıdaha sma ya gectık gayet memnunum
Zehrayrr Yagizmomss biz bebelac tan geçtik birde bunu deneyelim diye günde 2 defa veriyorum zaten ama kokusu rahatsız etti 🥴