ahsenmomm Quest diye geçiyor sanırım yok sıkıntı yaşamadım bide tam dik.oturtmuyorum ben henüz yatırarak kullanıyorum henüz öyle uzun mesafeli yerlere de goturmedim ama sıkıntı yaşamadım diğer bebek arabamiza göre bu çok hoşuma gitti kullanımı çok rahat dönüyor sürülüyor benim diğer.normal bebek arabası biraz hantal olunca bu baya rahat geldi bana