ahsenmomm Ay kızlar aşırı kararsızım sanırsınız ne alacağım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çok seçenek olunca kafam çok karıştı . Son bir kez daha önerilerinizi isteyeceğim şundan çok memnunum kesinlikle bak dediğiniz baston bebek arabası var mı ?
Yagizmomss ahsenmomm Maclaren techno xt baston olarak çok çok iyi sürüşü konforu ama fiyatı uçmuş ben 2. El aldım çok memnunum 25 kiloya kadar kullanılıyor çok uzun gider
Oglumunannesiyim__ ahsenmomm chicco liteway travel sistemden buna geçtik oğlum 9 aylık resmen hayat varmış aşırı tavsiye ediyorum 😍
ayseozcil ahsenmomm Benim bebeğim 2 bucuk aylık bende baston aldım yenidoğandan 3 4 yaşa kadar kullanılabiliyor cok memnunum aşırı rahat diğer bebek arabaları cok hantal
ahsenmomm Yagizmomss ay ben bunu çok merak ettim geçen e Bebek’e gittim satışı pek kimse almıyor o yüzden öneririm ya da önermem diyemem dedi . Çok yüksek fiyatlı bişey olursa bende 2. El alıcam. Peki yatış olayı nasıl ve aracın ağırlığı ne kadar acaba
Oglumunannesiyim__ ahsenmomm ben liteway 2 kullanıyorum tek farkları 3 olanın tentesi Biraz daha uzuyor o kadar ❤️
ahsenmomm ayseozcil iyi yapmışsınız vallahi biz bi hevesle aldık travel hoş ben seviyorum ama bebek büyüdükçe eziyet oldu artık 🤦🏻♀️ Siz ne aldınız
Kusannesi ahsenmomm ben e bebeginkini almıstım en ucuzu oydu 250 lira hala daha taş gibi ve cok pratik. İlk bebek arabanız olsa araştırın dicemde baston yani bu kolay pratil bise olması lazım al en ucuzunu😀
ahsenmomm Kusannesi şu an dediğin model 1000 lira olmuştur . Baston dersin ama fiyatları bi gör şok olursun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Model neydi bu arada 😂
ikikizannesi ahsenmomm bu tarzda alabilecegin en iyi araba diye düşünüyorum sadece tek eksi katlandiginda uzun oluyor ama bnm bagajima sigdigi icin sorun degil kabin tipler elinde kalir eltim 6 ay kabin tipi kullandi sonra bnmkiden aldi siz bilirsiniz elbette ben memnunum
UcuBulunamayanBant ahsenmomm maclaren hediye gelmişti bebeğime aşırı memnunum kullanımı çok kolay rahat
UcuBulunamayanBant ahsenmomm Quest diye geçiyor sanırım yok sıkıntı yaşamadım bide tam dik.oturtmuyorum ben henüz yatırarak kullanıyorum henüz öyle uzun mesafeli yerlere de goturmedim ama sıkıntı yaşamadım diğer bebek arabamiza göre bu çok hoşuma gitti kullanımı çok rahat dönüyor sürülüyor benim diğer.normal bebek arabası biraz hantal olunca bu baya rahat geldi bana
ahsenmomm use_use vay baya kullanan varmış sizinki hangisi acaba ? Bi de önde koruma bariyeri yok sıkıntı olmuyor mu ?